Škoda octavia 1.8 20v
Rok výroby 1998
Motor
Zážehový řadový čtyřválec,uložený vpředu napříč,pohon předních kol
Rozvod DOHC s pěti ventily na válec
Příprava směsi elektronické vícebodové vstřikování benzínu
Zdvihový objem 1781 cm3
Nejvyšší výkon cca 130 kw/170k
Při 6 200ot/min
Nejvyšší točivý moment cca 280 Nm
Při 1 900 ot/min
Vmax 225km/h
Zrychleni 0-100 km/h cca 7.5s
Úpravy
Chiptuning cobra, sportovní vložka filtru KN,Iridiové svíčky, rychloprůchozí výfukový systém ukončení vzadu dvojitým kulatým výfukem remus, motorový prostor lakován do stříbrné barvy
Převodovka
Pětistupňová manuální
Litá kola
AEZ 8.5x18 palců
Pneumatiky
sportcontinental 2 V zadu 225/40
V předu 215/40
Podvozek
Sportovní stavitelný JOM
Brzdy
Brzdové třmeny z octavia rs, segmenty Ferodo Premium, Sportovní děrované kotouče, lakované třmeny
Karoserie
Změna přední části na Faceliftový model, čirá optika Laurin a Klement, přední nárazník z modelu RS,Uni křidílka pod nárazníkem , mračítka, sportovní maska Milotec, okenní clonítko ve stříbrné barvě, fólie na oknech(zadní část-5%, přední část-40%), chrómové doplňky na klikách a zpětných zrcátkách, zádní podnárazník , křídlo na 5 dveřích, střešní křidlo, kožený převlek přední kapoty.
Lakování
Stříbrná barva z více perletí
Interiér
Sportovní pedály z modelu RS, sportovní sedačky FK. tříbodové pásy, sportovní volant, řadící páka z oc2 chromová, veškeré plasty nastříkané v kombinaci stříbrno černá, celý interier osvícen červenýma neonama .
Audio
Autoradio sencor 4x50w, přední repro helix 16 cm 150w, výškový repro serie, 4x oval panasonic 2x 320w tří pásma a 2x 300 w dvou pásma, 2x subwoofer panasonic 1400w, ve falešné podlaze 2x zesilovače 1x monoblok o výkonu 1100w a 1x 4 kanál 1000w a 1x 4 kanál 800w, kapacitor spectron 1 F, kvalitní kabeláž Zealum o průmněru 25 mm, předpokládaný výkon 2400w, naměřený tlak 136.7 dB u dBdragu.