Škoda favorit 136l
Motor:
- Motor Fávo 136 46KW r.v. 1990
- Spasování sacího potrubí s hlavou motoru
- Vyleštění sacích kanálů v hlavě motoru
- Přebroušení sacích ventilů a sedel ventilů
- Sportovní filtr GREEN
- Rozpěru předních tlumiču
- Jinak seriovka
Podvozek:
- Kola: 14 Ronal
- Pneu: Debica Furio 185/60
- Nápravy nastříkané na modrou barvu
- Tlumiče HP Sporting
- Řízeni na červeno
Výfukový systém:
- Laděný koncový tlumič celo nerezoví rychlo průchodák
- Viřezané tlumiče a trupka od svodu až do zadu
Exteriér:
- Folie okna 5% v zadu na bocích
- Sportovní maska v barvě auta
- Prahové nastavce z felicie
- Červené diody v parkovačkách
Interiér:
- Palubka nalakovaná na červenočernou
- Zadní plato MDF ze dvěma repro
- Sportovní volant
- Zkrácená řadící páka o 7 cm ze sportovní hlavici
- Sportovní pedály
- Celí interiér nalakován na červenočernou
- Celí interiér podsvícen červeními neonama
Audio:
- Kompletní aparatura od Panasonic
- Woofer Panasonic 30cm-1400w
- Repro komplet Panasonic
- Monoblok Panasonic 1000w
- 4kanál Panasonic 1100w
- Autorádio Sencor
Plány do budoucna :
- Snížená hlava motoru o 1,2mm
- Výměna sériové vačky za vačku sportovní (280st)
- Křídlo na pátých dveřích ale jenom nějaký decentní
- Přední kapota otevíraná tlumiči
- Zamračená kapota
- El. stahování oken
- Centrál z dálkou
- Pod autem to pod svítit červeními neonama
A to je asi všechno jinak jsem z fáčkem spokojený. Stal mně 10 000kc a koupil jsem ho na konci července roku 07 v autobazaru. V autě je už takových 40 000kc. Ale jinak jeto zlaté auto jsem rad že ho mam. A teď jsem si koupil nový kola za 10 000kč. A dalších spoustu věci mam doma jako jsou spoilery atd. a čekám až bude lepší počasí abych to tam mohl dát a hurá na LAK.